torsdag 31 december 2009

Slutet av 2009.

Hoppas att ni alla har haft en fin och fridfull julhelg.

Det har inte blivit något skrivade eftersom jag inte har min dator med mej. Nu några timmar innan det nya året ska jag försöka få ihop några rader.

Vi kom till Sverige några dagar före jul då snön hade kommit ända ner till södra Skåne. Det var jätte vackert, alldeles vitt över allt och snö på träden, och vi såg ett snölandsskap som inte är så vanligt här, där det för det mesta snöar på tvären.

Tyvärr så låg inte snön så länge, det var lite vitt på julafton men sedan var det borta.

Vi har haft en lugn och bra jul med skinka, sill och Kalle Anka bl.a.

Bengt och jag åkte nu i mellandagarna upp till Värmland till min föräldrar och där var det kallt och mycket snö.

Här kommer lite bilder från ett mycket vacker Värmland.

Då vi lämnade igår förmiddag var det minus 23 grader.






Så får vi se fram emot ett nytt År och jag önska alla ett Gott sådant. Att vi alla få har hälsa och att vi kan njuta av det lilla, se de möjligheter som finns runt omkring oss och ta vara på dom. Vi ses igen 2010!


Ett Riktigt Gott Nytt År!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar