söndag 31 januari 2010

Välkommen hem till oss!

Vart kommer alla dammråttor ifrån?
I torsdag blev jag galen på alla små råttor som kilade runt över allt, ändå var det inte många dagar sedan jag var framme med dammsugaren. Eftersom det är ganska kallt här (mätt med franska förhållade) så har vi inte lika mycket öppet ut som vanligt, så de små rackarna kan inte ta sej ut? Vem vet,men tycker att det är dammigare än vanligt.

Nu ha jag då städat ordetligt och passande på att ta lite kort hur vi har det för de som inte varit här.

Så här ser det ut då man kommer in, till höger ligger köket. Det har jag nyss visat.


Här står jag i öppningen till köket.


En liten bättre bild av vardagsrummet. Det är en väldigt öppen planlösning så det blir väldigt luftigt.

Vi har inte ett stort hus, lagom för oss men väl ett gästrum till dom som vill hälsa på oss. Det är inte ett stort rum men vi kan lova att det är nära till poolen.


Här är vårat sovrum men vi har längst till poolen eftersom rummet ligger högst upp. Det är helt ok, det kan vara nyttigt att springa i lite trappor.


Ja detta var lite hur det ser ut. Vi trivs bra och det är ju det viktigaste. När det är varmt och gott är vi förstås ute för det mesta. Det kommer senare då det är varmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar